Garantie
De beste service voor uw bouwlaser! 
Garantieperiodes per merk.
LET OP! Op elk merk bouwlaser geldt een andere garantieperiode, hieronder een overzicht:
Voor meer informatie over de exacte garantievoorwaarden, klik hier...
Uw bouwlaser defect? - Garantie aanvraag
Heeft u een bouwlaser bij ons gekocht die niet meer werkt? Neem even contact op met één van onze specialisten op +31 (0)36 522 61 50 of [email protected] om uw klacht of defect te omschrijven. Wellicht is het op afstand op te lossen. Lukt dit niet, kunt u de bouwlaser in de koffer (wanneer mogelijk) met alle originele accessoires die in de koffer passen naar ons toe sturen. Via deze link kunt u bij ons de garantie aanvraag doen door het formulier in te vullen. Probeer altijd een doos om de koffer van de bouwlaser te doen. Kan dit echt niet adviseren wij een Ty-Rip om het handvat of koffer te doen als dit mogelijk is. Vergeet niet uw gegevens en een omschrijving van de klacht toe te voegen aan uw zending of het uitgeprinte garantie aanvraag formulier. Wanneer de bouwlaser bij ons is ontvangen zullen wij deze zo snel mogelijk zelf controleren en de klacht proberen te vinden. Wanneer we dit zelf kunnen verhelpen doen we dit direct. Kunnen wij de klacht niet voor u oplossen zullen wij het product voor u onder garantie bij de leverancier aanbieden. Wij regelen deze procedure voor u. Mochten er bijzonderheden zijn nemen wij altijd contact met u op. Wanneer de bouwlaser onder garantie is behandeld en retour gekomen zullen wij deze altijd eerst nog controleren om te kijken of de klacht inderdaad verholpen is. Hierna sturen wij de bouwlaser weer netjes terug.